Virranniemen Ryhmäpuutarha-alue Kallaveden rannalla

Jäseneksi liittyminen

Mökkien omistajilta edellytetään Virranniemen Ryhmäpuutarhayhdistys ry:n jäsenyyttä. Vuokrasopimus allekirjoitetaan yhdistyksen kanssa. Uusilta jäseniltä peritään liittymismaksu ja kaikilta jäseniltä vuosittainen jäsenmaksu sekä muut yhdistyksen vahvistamat maksut.

Vuokrasopimus

Mökin myyjä ja ostaja allekirjoittavat keskenään kauppakirjan, voit tulostaa kauppakirjapohjan täältä. Ostaja vastaa varainsiirtoverosta ja varainsiirtoveroilmoituksen tekemisestä, lisätietoja www.vero.fi. Uusi omistaja ja yhdistys tekevät vuokrasopimuksen tontin vuokraamisesta. Vuokrasopimus solmitaan ensitilassa mökin omistajan vaihdoksen jälkeen. Sihteeri valmistelee vuokrasopimuksen, joka allekirjoitetaan vuokralaisen, puheenjohtajan ja kahden todistajan läsnä ollessa. Allekirjoitustilaisuuteen uuden jäsenen tulee ottaa mukaan kuitti varainsiirtoveron maksamisesta ja kopio kauppakirjasta.

Jäsentiedot

Uudet jäsenet voivat tulostaa jäsentiedot-lomakkeen täältä tai sen voi noutaa rahastonhoitajalta. Palauta lomake täytettynä rahastonhoitajalle tai sihteerille.

Virranniemen Ryhmäpuutarhayhdistys r.y. Copyright © 2017 www.virranniemi.fi
Virranniemen Ryhmäpuutarhayhdistys r.y.